menuordersearch
ahraman.ir

پرسش های متداول ,

پرسش های متداول

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

 

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "ویرایش اطلاعات کاربری " به صفحه‏‌ اطلاعات کابری منتقل می‏‌شوید که در این بخش امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
 

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟

 

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید.  ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند.
 

چگونه به اطلاعات خرید ها و فاکتور های قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

 

 برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی خود ، ابتدا با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه " آخرین تراکنش ها " کلیک کنید ، کلیه سفارش ها و فاکتور های قبلی خود را در این صفحه مشاهده می نمایید.
 

به خرید از فروشگاه شما علاقه مندم اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم ، چگونه اطمینان حاصل کنم که پس از خرید، کالای مورد نظرم به دستم می رسد ؟

 

جلب اعتماد مصرف کنندگان و خریداران اولین اولویت هرفروشگاهی می باشد به این منظور دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کار فروشگاه ما رسمیت می بخشد . نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید با کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی سایت از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
 
آیا برای خرید از سایت، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله اما جای نگرانی نیست! به خوبی میدانیم یکی از معضلات هنگام خرید های اینترنتی ثبت نام اشخاص با سوالات متفاوت و بیهوده می باشد که تایید لینک ایمیل شده به کاربر نیز فرایند عضویت را برای خریدار سخت و خسته کننده می کند وبسایت اَهرامان برای حل این مشکل *عضویت سریع* را جایگزین شرایط ذکر شده قرار داده و خریداران میتوانند کمتر از یک دقیقه عضو شوند و به خرید خود ادامه دهند.
 
آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
 

آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟

خیر، درحال حاضر امکان سفارش محصول کادو پیچ شده وجود ندارد.
 
روش های ارسال کالا چگونه است ؟
با توجه به نوع کالا و مکان ارسال کالا روش های ارسال زیر برای شما در فاکتور خرید فعال می شود که به خواست خود می توانید هرکدام را انتخاب کنید :
  • پست پیشتاز
  • پیک موتوری (فقط برای محدوده شهر بندرعباس)

همچنین با توجه به قوانین فروشگاه درحال حاضر ، تمامی کالاهای موجود در فروشگاه با ارسال برای خریداران ارسال می شود.

 

چگونه آدرس ارسالی کالای خود را تغییر دهم ؟
برای اضافه کردن آدرس جدید جهت ارسال کالا باید به بخش " جعبه آدرس ها " مراجعه کنید.برای این منظور به دو صورت عمل کنید:
  • پس از ورود به حساب کاربری خود ،از قسمت " آدرس های ارسالی " به صفحه درج آدرس های جدید وارد شده و آدرس های جدید خود را درج نمایید.
  • در صفحه سبد خرید با کلیک بر روی لینک " جعبه آدرس ها " به قسمت درج آدرس های جدید وارد شده و آدرس های جدید خود را درج کنید.
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
پرسش های متداول چگونه به سایت اَهرامان و خرید اینترنتی اعتماد کنم؟ در چه ساعاتی و در چه زمانی می‌توانم از اَهرامان خرید کنم؟ مراحل ثبت سفارش چگونه است؟ سفارش ثبت شده را چگونه می‌توانم پیگیری کنم؟ برای جواب به پرسش ها و اطلاعات بیشتر کلیک کنید مجوز ها یک فروشگاه اینترنتی باید چه خصوصیات و مجوز هایی داشته باشه؟ مجوز های لازم چیست؟ از نماد اعتماد الکترونیکی چه میدانید؟ چگونه مجوز های اعلام شده را بررسی کنیم؟ قوانين و مقررات حقوق فروشنده و خريدار چيست؟ چه مواردی را بايد در نظر داشته باشيم؟ درچه صورت گارانتي سايت و خدمات آن مشمول خريدار می شود؟ پرسش های بسياری که جواب همگی آن را بايد بدانيد! لطفا قبل از هرگونه اقدام برای خريد قوانين فروشگاه را به دقت مطالعه کنيد شکايات و شرایط بازگرداندن کالا اگر در استفاده محصول خريده شده به مشکل برخورديد شرايط بازگرداندن کالا خريده شده را در اين بخش مطالعه کنيد و چنان چه از عملکرد وبسايت و يا نحوه دريافت کالا ناراضی هستيد ميتوانيد شکايت خود در اين بخش ثبت کنيد
شرکت سازنده