menuordersearch
ahraman.ir

.......................... ,

قوانین اَهرامن

خريدار گرامی موارد زیر را جهت استفاده بهتر از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی اَهرامآن به دقت مطالعه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت اَهرامآن و استفاده از امکانات وبسايت به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات اَهرامآن است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین داَهرامآن از سوی خريدار است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین درج شده، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.
آخرين تغيير در 1397/6/20

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های اَهرامآن منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و  خريدار نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاريراست. در صورتی که در قوانین درج شده، اَهرامآن تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف خريدار یا کاربر

خريدار یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش  از اَهرامآن اقدام کند.
همچنین از آنجا که اَهرامآن یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان

محصولات ارایه شده در وب‌سایت، یا توسط اَهرامآن از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با اَهرامآن همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند.
- مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.
- فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.
- سفارش‌هایی که دارای حداقل یک کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت 16 هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل 2 روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) در بندرعباس و شهرستان‌ها، ارسال خواهند شد.
- 2 روز کاری فاصله زمانی تحویل برای کالاهای فروشندگان، به معنای این است که در صورت خرید کالای فروشندگان ، شروع پردازش سفارش حداکثر 2 روز پس از زمان سفارش‌گذاری در اَهرامآن است.
- منظور از 2 روز کاری، زمان آماده‌سازی و ارسال کالا به اَهرامآن توسط فروشنده است، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.
- در صورتی‌که اَهرامآن تخفیف به شرط خرید تا سقف خاصی را اعلام کرد، میزان خرید از کالاهای فروشندگان محاسبه نمی‌شود و این کالاها مشمول استفاده از این تخفیف‌ها نمی‌شوند.
- نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه اَهرامآن است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده می‌گیرد.
- خدمات پس ‌از‌ فروش اَهرامآن تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشندگان را می‌پذیرد که شرايط بازگشت کالا که در صفحه خريد محصول ذکر شده رعايت شده باشد. (درحال حاضر هيچي کالايی از فروشندگان در وبسايت موجود نيست و محصولات ارائه شده توسط خود اَهرامآن مي باشد)

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

اَهرامآن به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از کاربران سایت هستند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. و متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

- روز های‌ کاری اَهرامآن هرهفت روز هفته حتی روز هاي جمعه به استثنای تعطیلات رسمی در ایران مي باشد و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پيگيري می‌‏شوند. خريداران مي توانند در 7 روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز سفارش‌‏ محصوبل مورد نظر را بدهند
- کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در اَهرامآن به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. اَهرامآن همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در اَهرامآن به پایان برسد، خريدار حق کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش را دارد و يا به جای کالای به اتمام رسیده، می تواند محصول دیگری را جایگزین کند.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

- اَهرامآن مي تواند بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏ محصول از سايت، اقدام کند و فروش خود را لغو کند لذا هماهنگی با پشتيبانی برای خريد کالا در تاريخی خاص قابل اطمينان نيست.

- به دليل نوسانات شديد ارزی و احتمال بروز برخی اتفاقات یيش بينی نشده حق لغو پردازش و ارسال کالاي خريدار برای اَهرامآن محفوظ است.
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت اَهرامآن، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای اَهرامآن محفوظ است. اَهرامآن در اسرع وقت وجوه دریافتی را به پرداخت شده طی 24 الی 72 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت اَهرامآن می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد،
اَهرامآن جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و به دليل پرداخت وجه از قبل، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
-آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.
- امکان پرداخت در محل درحال حاضر وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
- از آنجا که
اَهرامآنیک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط اَهرامآن بررسی و در صورت تایید، ارسال گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی خريدار لغو شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل ، پارک و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد
- در رابطه تحویل پيک موتوری فروشگاه اینترنتی
اَهرامآن، درحال حاضر فقط براي محدوده شهر بندرعباس بوده که آن نيز کاملارايگان بوده و هزينه ای از اين بابت دريافت نمی شود.
- لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به خصوص کالاهای ارائه شده با تخفيف ويژه که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمت کالا روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران خريد خود را اتمام و پرداخت ملبغ نمايند و بدیهی است که
اَهرامآنهیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

 

خسارت در هنگام حمل و نقل

اَهرامآن نهایت تلاش خود را کرده تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به به اداره پست مرکزی و اعلام بارنامه مرسوله (طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده اداره پست مرکزی است و اَهرامآن تنها در صورت تایید اداره پست در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 12 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به
اَهرامآن اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی اداره پست و کلیه متعلقات و فاکتور به اَهرامآنارسال شود.

سرویس مهلت تست 3 روزه اَهرامآن

براي اطمينان خاطر خريداران گرامی، اَهرامآن با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 3 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود. لازم به ذکر است کلیه محصولاتی که با گارانتی شرکتی و نمايندگی هاي معتبر عرضه مي شوند باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند که دارای گارانتی سلامت فیزیکی خود نمايندگی مربوطه هستند و مشمول 3 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.
همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده ی خريدار، توسط اَهرامآن کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.
آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 3 روزه اَهرامآن، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته‌بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط اَهرامآن دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در اَهرامآن به اتمام برسد، و اَهرامآن امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نمایند و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

 

نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در اَهرامآن، اشتراک گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. بدیهی است بخش نظرات اَهرامآن با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی اَهرامآن، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی‌آیند. اَهرامآن در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هيچ مسئولتی ندارد و نمایش نظرات کاربران در سایت به‌هیچ‌وجه به معنی تایید فنی اَهرامآن درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ به همين دليل از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

1. فقط فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهرگيری از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده‌ی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن مشکلی ندارد ، آزاديد که با سبک خود نظر بدهيد.
2. نقد کاربران باید شامل قوت‌ها و ضعف‌های محصول در استفاده‌ی عملی و تجربه‌ی شخصی باشد و مزایا و معایب به‌صورت خلاصه درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
3. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به‌طور واقع‌بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
4. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌های آن‌ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه به‌صورت مطلق.
5. جهت احترام‌گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
6. کاربران ارسال‌کننده‌ی نظر موظف‌اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر می‌شود.
7. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
8. در نظرات خود، از بزرگ‌نمایی یا اغراق درباره‌ی قوت‌ها یا ضعف‌های محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه‌آمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
9. بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب غيرشخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
10. تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحث‌های متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
11. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه‌ی تایید نظرات کاربران است.
12. توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنید.

شرایط ارسال پرسش یا پاسخ:

- بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد؛ زبان و رسم‌الخط فارسی و اسلوب نگارش هم در آن رعایت شده باشد.
- برای آگاهی از تغییرات قیمت از نمودار تغییر قیمت در سایت استفاده کنید و به‌هیچ‌وجه در بخش پرسش و پاسخ در مورد «قیمت» نپرسید.
- از پرسش و پاسخ درباره‌ی آدرس سایر فروشگاه‌های فیزیکی یا اینترنتی و استفاده از لینک خودداری کنید.
- پرسش خودتان را فقط یک بار و زیر محصول موردنظرتان بنویسید.
- از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل، شماره تماس و نام کاربری شبکه‌های اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.

توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش اَهرامآن (شماره تلفن‌ 09399941739) تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.
برای ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادهای خود نیز از فرم صفحه "تماس با ما" استفاده کنید یا به Ahraman.shop@gmail.com ایمیل ارسال کنید.

محتوا

اَهرامآن نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل شرکت‏‌های سازنده محصولات؛‌ استفاده و ترجمه آن را قرار مي دهد. لازم به ذکر است اَهرامآن تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت که برداشته شده از توصيفات شرکت سازنده محصول است عاری از خطا باشد. بايد در نظر گرفت که برند های بزرگ دنيا و سايت های معروف نقد و بررسی برای سوق دادن خريداران به محصول مرد تاييد خود، مکررا دست به دامان دروغ و حيله های تبليغاتی برنامه ريزی شده می شوند و اگر محصول ارائه شده توسط اَهرامآن دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت و تبليغات درج شده در گوگل است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
 

 

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در اَهرامآن مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در اَهرامآن قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات،
اَهرامآن نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، اَهرامآن موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. برای خريد کلیه محصولات مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده دريافت نمی گردد و هزینه‏‌های بسته‌بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش به صورت کاملا رايگان است.

 

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
پرسش های متداول چگونه به سایت اَهرامان و خرید اینترنتی اعتماد کنم؟ در چه ساعاتی و در چه زمانی می‌توانم از اَهرامان خرید کنم؟ مراحل ثبت سفارش چگونه است؟ سفارش ثبت شده را چگونه می‌توانم پیگیری کنم؟ برای جواب به پرسش ها و اطلاعات بیشتر کلیک کنید مجوز ها یک فروشگاه اینترنتی باید چه خصوصیات و مجوز هایی داشته باشه؟ مجوز های لازم چیست؟ از نماد اعتماد الکترونیکی چه میدانید؟ چگونه مجوز های اعلام شده را بررسی کنیم؟ قوانين و مقررات حقوق فروشنده و خريدار چيست؟ چه مواردی را بايد در نظر داشته باشيم؟ درچه صورت گارانتي سايت و خدمات آن مشمول خريدار می شود؟ پرسش های بسياری که جواب همگی آن را بايد بدانيد! لطفا قبل از هرگونه اقدام برای خريد قوانين فروشگاه را به دقت مطالعه کنيد شکايات و شرایط بازگرداندن کالا اگر در استفاده محصول خريده شده به مشکل برخورديد شرايط بازگرداندن کالا خريده شده را در اين بخش مطالعه کنيد و چنان چه از عملکرد وبسايت و يا نحوه دريافت کالا ناراضی هستيد ميتوانيد شکايت خود در اين بخش ثبت کنيد
شرکت سازنده